۴ اسفند ۱۳۹۲، ۹:۴۲

پذیرش تلفنی و اینترنتی در بیمارستان فوق تخصصی پوست رازی

پذیرش تلفنی و اینترنتی در بیمارستان فوق تخصصی پوست رازی

رئیس بیمارستان فوق تخصصی پوست رازی از راه اندازی پذیرش تلفنی و اینترنتی علاوه بر امکانات موجود این بیمارستان در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر نفیسه اسماعیلی ضمن تکذیب اخبار مربوط به پذیرش دیرهنگام بیماران و ازدحام جمعیت برای پذیرش در جلوی بیمارستان رازی، گفت: تا چند سال پیش به دلیل کمبود منابع و نیروی انسانی برای پذیرش در بیمارستان مشکلاتی وجود داشت ولی با تمهیداتی که طی چند سال اخیر اندیشیده شده است هیچگونه ازدحام مردمی برای پذیرش در بیمارستان رخ نمی دهد.

وی ادامه داد: نیروهای پذیرش کننده بیمارستان نوبت دهی به بیماران را از ساعت 5 صبح آغاز می کنند و به همین دلیل برخی از بیماران که ساعت شروع پذیرش را می دانند زودتر از این ساعت به بیمارستان مراجعه می کنند ولی هیچ ازدحامی از مردم برای پذیرش شکل نمی گیرد زیرا به سرعت به بیماران وقت درمانگاه و پزشک داده می شود.

اسماعیلی بیان داشت: هر بیماری که مشکلش فوریتی باشد به اورژانس ارجاع  داده می شود و بیمارانی که به جراحی و سایر اقدامات درمانی نیاز  داشته باشند به بخشهای مربوطه در کمترین زمان، ارجاع داده می شوند.

رئیس بیمارستان رازی تهران با تاکید بر اینکه در طول روز به حدود 1000 بیمار مراجعه کننده برای بخشهای مختلف بیمارستان شماره و نوبت داده می شود، گفت: به تعداد نیروهای پذیرش و کادر درمانی نیز جهت تسهیل امور بیماران افزوده شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون در بیمارستان رازی خدمات ویژه ای نیز به بیماران نیازمند در اسرع وقت ارائه می شود.

اسماعیلی از راه اندازی نوبت دهی تلفنی و اینترنتی در روزهای آینده در بیمارستان رازی خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده هر بیماری که نیازمند بررسی، ویزیت و انجام درمان باشد همان روز مراجعه، مورد رسیدگی قرار می گیرد و اقدامات درمانی هیچ بیماری در صورت نیاز به رسیدگی، به روزهای بعد موکول نمی شود.

وی کمبود فضای فیزیکی و کوچک بودن سالن پذیرش را مشکلات این بخش دانست و اظهار داشت: طی سالهای اخیر قرار بوده بیمارستان جدید رازی ساخته شود ولی پس از 20 درصد پیشرفت فیزیکی کار متوقف شده و بیمارستان فعلی رازی به دلیل کمبود فضای فیزیکی توان پاسخگویی به حجم روزافزون بیماران را ندارد.

رئیس بیمارستان رازی در پایان خاطرنشان کرد: برخی اخبار منتشر شده در رسانه ها در خصوص ازدحام جمعیت مقابل بیمارستان رازی برای نوبت دهی مربوط به سالهای قبل است و در حال حاضر هیچ بیماری برای نوبت دهی در بیمارستان رازی تهران معطل نمی ماند.

کد خبر 2241876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • طاهره کرمی ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
      5 3
      ازشماخواهش میکنیم درکوتاه ترین زمان شماره گیری ازطریق اینترنت شودکه ماهم که بچه کوچیک داریم ونمیتونیم حضورابیایم استفاده کنیم.
    • خلج ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
      5 1
      لطفا نوبت دهی را تلفنی و اینترنتی بکنید تا ناموسای مردم مجبور نشوند 5 صبح بیرون بیایند.
    • مریم ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
      7 1
      لطفاشمارهای نوبت دهی رااعلام کنید
    • سمیرا ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
      9 1
      سلام و عرض ادب و خسته نباشی حقیقتش این نوبت دهیاتون بسیار دشواره هر وقت حضوری یا تلفنی خواستم نوبت بگیرم مقدور نبوده لطفا بررسی شود
    • نیلوفر ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
      6 2
      سلام الان اینترنتی میتونیم نوبت بگیریم؟
    • مژ گان ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
      5 2
      سلام خسته نباشید برای من که یه زن هستم اصلا مقدر نیست ۵صبح اونجا باشم باتلفن هم اصلا وقت نمی ده فقط از ۱۱تا دکتر یکی یا ۲تا اونم یه ماه بعد دوباره حضوری بری لطفا کاری کنید ممنون
    • مهرداد ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
      3 1
      باسلام لطفا نسب به رزرو وقت برای بیمارانی که از شهرستان به بیمارستان رازی مراجه میکنند در نظر بگیرید چون حتما مشکل بسیار ی دارند که در شهرستان خودشون حل نشده وبا توجه به هزینه ها نیاز به توجه بیشتر دارند
    • مجید خسروکیا ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
      3 2
      سلام به عنوان یه مراجعه کننده اصلا از سیستم نوبت دهی تلفنی راضی نیستم و به شدت معترض هستم من یک بار به سختی نوبت گرفتم 1ماه زمان برد روز قبل پیام اومد نوبت لغو شده پیگیر شدم گفتن دکتر تشریف نمیارن و هیچ نوبت جای گزین دیگه ای به من ندادن من یک هفته زمان برد مجدد موفق شدم نوبت بگیرم برای یک ماه بعد به شدت شلوغ بود در زمان مراجعه دکترمعاینه کرد و قرار شد برای 2ماه بعد مجدد مراجعه اما تا این لحظه موفق به دریافت نوبت نشدمفکر نکنم کسی ایمیل منو چک کنه یا رسیدگی کنه
    • سمیه بهمن پور ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۹
      6 3
      ممنون از زحمات کلیه پرسنل محترم بیمارستان رازی